Kluczowe obowiązki Pracownika Executive Lounge:
- Wsparcie sprawnego funkcjonowania działu F&B, w którym wszystkie aspekty obsługi gości w zakresie żywności i napojów są dostarczane na najwyższym poziomie
- Praca jako część zespołu, który maksymalizuje zadowolenie i komfort gości, zapewniając pozytywną i terminową reakcję na zapytania gości
- Odpowiedzialność za obowiązki i zadania przypisane do stanowiska, przy tym zapewniając, że wszystkie prace są wykonywane terminowo i profesjonalnie.
- Realizacja planów i celu działu, w ramach których osiągane są inicjatywy i cele hotelu
- Utrzymanie czystość i odpowiedniego stanu baru, urządzeń barowych, stołów i innych narzędzi
- Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z pracownikami oraz gośćmi hotelu przy jednoczesnym promowaniu kultury i wartości firmy
- Przestrzeganie i zgodność ze wszystkimi przepisami, w których wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane na potrzeby audytu wewnętrznego i zewnętrznego, wykonując działania następcze zgodnie z wymaganiami.